Är det lite mycket nu?

Har du ett tjänsteföretag med en etablerad verksamhet, som växer lite för fort för att du ska hinna med att göra det du faktiskt startade ditt företag för? Team Strukturista hjälper dig att frigöra tid och energi så att du kan fokusera på det du gör bäst; att sälja och leverera företagets tjänster!

Jag som driver Strukturista heter Maria Lofors och jag startade mitt första företag 2009. Sedan dess har jag fått ett stort nätverk av grymma specialister på struktur, teknik och olika digitala lösningar inom såväl marknadsföring, försäljning och leverans som kundsupport och admin. Själv har jag en bakgrund som online business manager, virtuell assistent och redovisningskonsult.

Under våren 2025 bygger jag upp en tjänstebyrå och just nu driver jag ett antal testprojekt. Är det dags för dig att växla upp och börja delegera sånt som du fastnar på, eller bara inte vill göra?

Det här kan du få hjälp med

  • Du kan få hjälp med strategisk content-planering, att skapa content till SoMe löpande, poddproduktion, att sätta upp och löpande skicka ut nyhetsbrev i Mailerlite eller Kit, skapa en grafisk profil, skriva copy och bygga webbplatser i Squarespace eller Wordpress.

  • Du kan få hjälp att sätta upp olika betallösningar, exempelvis kassa i Thrivecart, kurser till försäljning i New Zenler eller Kajabi, eller webbshop i WooCommerce.

    Du kan också få hjälp att sätta upp CRM, exempelvis Dubsado.

    Ska du lansera kan du hyra in oss som din lanseringssidekick.

  • Du kan få hjälp att sätta upp olika kusplattformar, exempelvis Thrivecart Learn, New Zenler eller Kajabi, samt att automatisera dina leveranser med hjälp av Zapier eller dina programs interna automatiseringar.

  • Du kan få hjälp att sätta upp system för mejlsupport i exempelvis Missive, samt att sköta kundservice löpande.

  • Du kan få hjälp att effektivisera ditt arbete i ClickUp, med automatiseringar, mallar, formulär och mycket annat. Vill du ha mer omfattande hjälp med ClickUp, se vår tjänst ClickUp-konsult.

    Inom ekonomi kan du få hjälp att sätta en budget och att regelbundet följa upp den. Vi kan även erbjuda ekonomiadministration i form av fakturering och leverantörsbetalningar löpande.

    Behöver du allmän system/IT-support så kan vi hjälpa dig att sätta upp automatiseringar i de flesta program (se nedan för de program vi framför allt jobbar med) och löpande övervaka och underhålla dem.

  • Läs mer om tjänsten Verksamhetskoordinator.

Så här går det till!

  • Vi träffas och lär känna varandra, du får berätta om dina behov och vi tar reda på om vi är en match.

  • Om vi bestämmer oss för att inleda ett samarbete så börjar vi med ett kortare tidsbestämt provprojekt, kring det som du har störst behov av till att börja med.

    Offereras efter vårt lära-känna-samtal (provprojekten startar från 5 000 kr).

  • När provprojektet avslutats, och om vi båda känner att det fallit väl ut, kommer vi överens om hur vårt fortsatta samarbete ska se ut och i vilken omfattning du behöver vår hjälp.

Dags att sätta igång?

För dig som vill ha löpande hjälp efter ditt inledande provprojekt

Lilla paketet

9 500 kr

10 timmar per månad

Mellanpaketet

18 000 kr

20 timmar per månad

Stora paketet

34 000 kr

40 timmar per månad

Alla priser exklusive moms

Appar vi kan och gillar att jobba med

Har du frågor? Vi har svar.

  • Antal timmar och upplägg på ditt tjänstepaket anpassas såklart efter dina behov, detta kommer vi överens om tillsammans innan vi startar.

    Ej outnyttjade timmar i ett månadspaket flyttas över till nästa månad, och om du slår i taket för antal timmar innevarande period kan du antingen "låna" timmar från kommande period eller lägga till fler timmar just den perioden. Outnyttjade timmar ska utnyttjas inom 30 dagar. Har du timmar över vid uppsägning, ska dessa timmar utnyttjas inom 30 dagar.

  • Uppgradering av paket kan göras när som helst under månaden enligt överenskommelse. Behöver du nedgradera ditt paket så behöver du meddela detta senast 14 dagar innan innevarande månad tar slut. 

  • Att anställa någon kan bli dyrt med tanke på skatter och avgifter, sjuklön, förmåner och att du behöver köpa in utrustning åt personen. När du anlitar oss slipper du arbetsgivaransvaret och betalar endast för den tid eller de projekt som vi utför åt dig. Vi har dessutom vår egen utrustning och arbetsplats.

  • Tillsammans har vi i Team Strukturista många års erfarenhet av att både själva driva företag och av att jobba med tjänsteföretagare inom olika nischer. Det innebär att vi har en bred kompetens inom allt ifrån administration, redovisning, kundsupport samt marknadsföring, försäljning och leverans av tjänster. Du anlitar oss för att vi är snabba och har både kunskap och erfarenhet, och för att du ska slippa lägga en massa tid på att lära dig allt själv och behöva uppfinna hjulet på nytt i onödan…

  • Som tur är, är vi alla olika! Det som du tycker är dötrist i ditt företag (bygga funnels, automatisera och koppla ihop appar med varandra, organisera och strukturera, med mera...) är faktiskt något av det roligaste vi vet! Och vi är riktigt bra på det, om vi får slå oss själva på bröstet litegrann... Så du kan med gott samvete lämna över dina tråkgrejer till oss.

  • Normalt är vi tillgängliga vardagar 9-16 men kan samtidigt vara flexibla med arbetstider, så vid behov hanterar vi uppgifter även utanför normala kontorstider. 

  • Då kanske en VIP-dag är precis vad du behöver?

  • Kontakta oss om du har fler frågor och funderingar. Du kan skriva till oss i chatten nere till höger här på sidan, eller skicka in ett meddelande via kontaktsidan.

Boka en kostnadsfri konsultation direkt, så att vi kan komma igång så snart som möjligt!

Vill du bli en i teamet?

Har du erfarenhet av att jobba med tjänsteföretagare online, med allt vad det innebär av funnels, korskopplingar och mycket annat? Just nu är vi i en uppbyggnadsfas och vi vill gärna knyta till oss fler grymma kompetenser. Fyll i formuläret och berätta vad du kan bidra med och varför du är nyfiken på att jobba i Team Strukturista.